rindunya...

Monday, 12 September 2011

                kat blogku ni...dh lama aku tak update...sibuk beraya..apa2pun rasanya tak terlewat utk aku ucapkan 'SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..MAAF ZAHIR BATIN' kpd semua bloggers2....
              apa cerita ye raya korang ,mesti best...yg jauh kita dekatkan2..dpt jumpa sedaramara,rakan taulan...yg blk kampung tu mesti seronok...beraya di kampung satu pengalaman yg manis buat aku....aku suka balik kampung..awak2 sume mesti suka sama kan....mak,kakak,adik beradik sbuk masak,yg tukang amik gambar pun sibuk juga.yg suka bergambar,posing2 tu mesti satu kemestian bila raya ni..buat2 kenangan gambar ni kan....
 
 
      
     

           sempena raya kita pun sambut merdeka,anak2ku semangatnya lain macam..hehehhe...sume nak amik gambar kena ada bendera...alhamdulillah lah ada semangat merdeka raya....
ni sedikit gambar yg dpt sempat ku amik...luv u all...salam 1 Malaysia & salam Aidilfitri











Read more...

Followers

berpesan-pesan,ingat-mengingati antara kita walau satu ayat..moga Allah Redha

"gementar kulit2 orang yg takut kepada TuhanNya,kemudian menjadi tenang kulit & hati mereka di waktu mengingati Allah


"Janji Allah amat jelas di dalam ayat 100 surah al-Nisa :

“…Dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian ia mati, maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah. Dan Allah itu Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.”



"yang mendengarkan perkataan lalu mengikutinya,ia yg paling baik diantaranya,mereka itulah diberi oleh Allah petunjuk & mereka itulah orang2 yg mempunyai akal"



"Ya Allah semoga Kau limpahkan kesejahteraan keatas Penghulu kami Nabi Muhammad saw yg dgnNya dpt melapangkan rezeki bagi kami & menjadikan baiknya akhlak kami serta curahkanlah kesejahteraan atas keluarga dan sahabat-handai serta berikanlah keselamatan"































© MasAyuPhotography2013. Powered by Blogger.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP