just flowers

Tuesday, 16 August 2011




wanita  dan bunga tidak boleh dipisahkan....begitulah saya yg amat menyukai bunga....warnanya
yang cantik,bau-bauannya yg wangi..uppp ada yg tidak ada bau,ada juga yg berbau busuk....apa2pun
saya tetap suka bunga....betapa besarnya ciptaan Allah menjadikan setiap bunga ini ada fungsinya yang tersendiri...contohnya bunga ros...,boleh dibuat mandian juga dlm masakan...air rose..sirap rose dan macam2 lagi....korang suka bunga tak????
tapi yang menariknya kat rumah saya satu tanaman bunga pun tak de..hehehehh...ermm kata suka sgt kat bunga...macam mane ni..sebenarnya..di rumah saya ada juga tanaman tapi semua tanaman adalah yg boleh diguna pakai..more to masakan..kan saya suka masak..so saya tanam kucai,cili padi,kunyit,daun kari,daun pudina,ehh ehh klu nak citer banyak tau yg saya dan suamiku tanam...
oklah ni bunga untuk awak semua...i like all flowers..u like flowers??? i hope u like tooo.......




Followers

berpesan-pesan,ingat-mengingati antara kita walau satu ayat..moga Allah Redha

"gementar kulit2 orang yg takut kepada TuhanNya,kemudian menjadi tenang kulit & hati mereka di waktu mengingati Allah


"Janji Allah amat jelas di dalam ayat 100 surah al-Nisa :

“…Dan sesiapa yang keluar dari rumahnya dengan tujuan berhijrah kepada Allah dan RasulNya, kemudian ia mati, maka sesungguhnya telah tetap pahala hijrahnya di sisi Allah. Dan Allah itu Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani.”



"yang mendengarkan perkataan lalu mengikutinya,ia yg paling baik diantaranya,mereka itulah diberi oleh Allah petunjuk & mereka itulah orang2 yg mempunyai akal"



"Ya Allah semoga Kau limpahkan kesejahteraan keatas Penghulu kami Nabi Muhammad saw yg dgnNya dpt melapangkan rezeki bagi kami & menjadikan baiknya akhlak kami serta curahkanlah kesejahteraan atas keluarga dan sahabat-handai serta berikanlah keselamatan"































© MasAyuPhotography2013. Powered by Blogger.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP